dimecres, 7 d’abril del 2010

Deprenent a pensar


Si tire la vista enrere, recorde moltíssimes coses i esdeveniments que han anant construïnt qui sóc... la meua vida. Si tracte de recordar allò que em vaig ensenyar per passar el tràmit -fòrmules matemàtiques, físiques, valències químiques- no recorde gairebé res. No estic descobrint Amèrica ara. Però tracte de donar valor, servint-me de la meua experiència, a la mena d'ensenyament que van promoure algunes rames de l'educació clàssica. Formar persones abans, enriquir-les després.

Aquest matí he llegit a un correu que m'han enviat una coseta que m'abelleix compartir amb vosaltres. Es tracta del programa Filosofía para niños, que pareix ser que ja porta un bon grapat d'anys a Espanya -encara que jo me n'acabe d'assabentar ara-. Bò, siga com siga, em pareix summament interessant promoure més el raonament, el discórrer del cap, que no emplenar-lo de dates, dades i fòrmules, que, la majoria de vegades, cauen en l'oblit i poc més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Holeta, eres ben rebut...