dissabte, 20 de març del 2010

Toca renovar-se

 
Holeta! com cada any després de cremades les Falles pertot arreu de la Comunitat, i per tant amb eixa sensació de purificació indirecta que arriba a les nostres cases i a les nostres vides, està a punt de vindre a visitar-nos de nou la primavera.

Jo no li faig lletjos a l'hivern i als cels grisencs, més bé al contrari, ja he dit alguna que altra vegada que m'agrada en especial la tardor. Però aquest any, tan remullat, tan fred, tan inhòspit, ja estava bé de mal oratge i estàvem tots una mica prou esperant temperatures suaus (encara que hui, mira tu per a on, el cel està boirós...)

Primerament, haureu (hauràs :)) comprovat que he canviat el disseny, tornant -de moment, que jo en això sóc molt canviant-, al color beiget o natural que tant m'agrada.

I ara, a la manera d'un bon diari, com si en lloc d'una dona feta i dreta (ummm, és un dir :P)  d'una adolescent es tractara, vaig a resumir alguns propòsits ximples però totalment efectius per a tractar de ser encara més feliç. Aixina, a partir d'ara vull:



Beure -o tal volta seria menjar ... no és massa espés?, quin dubte!- cada dia una taça de  xocolate. Em senta de bé...


Viatjar, eixir... encara que siga com ha estat sent fins ara, amb menudes escapades oxigenants de cap de setmana. Tant dóna que siguen mil kilòmetres com cent. Respirar altres vents amb altra gent.


Llegir més -en paper-, què la veritat és que no deixe mai de fer-ho, però vaig deixant les novel.les més llargues per a juliol i agost, i la resta de l'any passe massa hores davant de l'ordinador inclús al meu temps lliure.


Seguir escoltant la ràdio, seguir descobrint eixe món tan interessant i màgic de les veus sense cares; dependre cada dia una miqueta més mentre estic gitada panxa cap amunt damunt del llit.


I el més important, almenys per a la meua manera de ser, que a vegades -vaaaal, moltes vegades :$- peca d'excesiu calfament de cap:  RELAXAR-ME!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Holeta, eres ben rebut...